תנאי שימוש באתר

שימוש באתר:

האתר משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים של ספורט וציוד לחימה המנוהל ומופעל על ידי בודי פאור. התכנים, המוצרים והשירותים באתר ניתנים לשימוש כמות שהם, ולאתהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הבעלים בגין תכונות של המוצרים, השירותים והתכנים באתר, יכולותיהם, מגבלותיהם, התאמתם לצורכי המשתמש, אמינותם או התגובות שיעורר הפרסום באתר. השימוש בתכני האתר ובשירותיו, יעשה על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש. אין להסתמךעל תוכן שהתפרסם באתר כעל מקור בלעדי.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשיקול דעת ובחירה עצמית. הבחירה
באם לפרסם או להסיר כל תוכן היא בחירה של בעלי האתר בלבד.

בעת שימושך באתר נאסף מידע הקשור אליך. חלק מהמידע מזהה אותך באופן אישי, כלומר בשמך, בכתובתך, מוצרים ושירותים שרכשת. זהו המידע שאתה מוסר ביודעין ובהסכמה, לדוגמה בעת ביצוע רכישה חלק מהמידע אינו מזהה אותךאישית ואינו נשמר בצירוף פרטיך, זהו מידע סטטיסטי ומצטבר. לדוגמה, העמודים שבהם צפית, ההצעות והמוצרים שעניינו אותך, כתובת האינטרנט (IP ) שממנה פנית ועוד.
כאשר אתה מבצע הזמנה באתר שלנו, יהיה עליך גם לספק את המידע על כרטיס האשראי שלך.
פרטי כרטיס האשראי שלך אינם מאוחסנים בשרת שלנו, הם מועברים למערכת עיבוד כרטיסי האשראי שלנו לשם אימות. אתה עשוי גם להישאל לכתובת הדואר האלקטרוני שלך על מנת שנשלח לך הודעות דואר אלקטרוני הקשורות להזמנה.

האתר מקפיד על זכויות המשתמשים, על פרטיותם ועל דרישתם לשם טוב. במידה ומשתמש סבור כי נפגע מתוכן שהתפרסם באתר הוא רשאי לפנות למערכת האתר בדף “צור קשר”. אנו נשתדל לטפל בפנייתך בהקדם האפשרי.

שירות לקוחות:

מרגע אישור ההזמנה, זמני המשלוח של הפריט שהזמנתם נעים בין יום עסקים אחד ל-10 ימי עסקים (לא כולל ימי שישי, שבת וחגים)
במקרים של איזורים מרוחקים יותר כמו אילת, ייתכנו זמני משלוח של עד 14 ימי עסקים.

מדיניות העלאת תכנים לאתר:

אין לפרסם באתר תכנים כלשהם לרבות טקסטים, תגובות, הודעות, תכונים, סיקורים, תמונות או קישורים שהינם אחד או יותר מאלה:
1-תכנים הפוגעים ברגשות הציבור, חלקו או מגזרים ממנו, או המהווים הוצאת דיבה ולשון הרע כמשמעה בחוק, או המהוויםהפרה כל שהיא של כל חוק או דין, או המעודדים ביצוע עבירה או עוולה, תכנים פוגעניים, בעלי אופי מיני בוטה, גזעניים או הפוגעים בפרטיות.
2-תכנים אשר הזכויות בהם אינן שייכות למפרסם, ויש בהם לכאורה הפרת זכויות יוצרים.
3-תכנים שמטרתם, בין ביודעין ובין שלא ביודעין, לשבש את פעילותו התקינה של האתר.
4-תכנים בעלי אופי מסחרי ו/או פרסומי כלשהו.
הבעלים, מנהלי האתר ו/או מי מטעמם שהוסמך לכך, רשאים שלא לפרסם תכנים אשר לדעתם מפרים את התנאים שלעיל, כולם או מקצתם, ו/או עלולים לפגוע באתר ו/או בצד שלישי כלשהו, ללא כל צורך במתן הודעה מראש, נימוקים או הסבריםלכל גורם שהוא, לרבות מפרסם התכנים, והם רשאים למחוק תכנים אלו מהאתר בכל עת. הבעלים, מנהלי האתר ו/או מימטעמם שהוסמך לכך, רשאים להפסיק את השימוש שעושה משתמש כלשהו באתר אם לא יעמוד בתנאי השימוש.

הרכבה:

דילוג לתוכן